Továbbra is a Coca-Cola áll a világranglista élén

Nem történt helycsere az amerikai Interbrand Corp. tanácsadó vállalat 2012 Best Global Brands nevű globális márkarangsorának élén.

NT
2012. 10. 03. 12:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A tőkeérték, a pénzügyi eredmény, illetve a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatás alapján felállított rangsorban a legnagyobb tíz között a világ autógyárait a tavaly még tizenegyedik japán Toyota képviseli – a tizedik helyen.

A százas rangsorba új szereplőként a Pampers, a Facebook, a Prada, a Kia, a Ralph Lauren és a MasterCard lépett be. A részvénykibocsátással nagy vihart kavart Facebook a 69. helyezéssel nyitott a rangsorban. A legnagyobb előrelépést az Apple, az Amazon, a Samsung, a Nissan és az Oracle érte el. A legnagyobb esést az okostelefon-gyártókat egykor BlackBerry készülékével vezető Research in Motion (RIM)  szenvedte el: a 93. helyre zuhant vissza a 2011-es 56. helyről.

Az okostelefon-gyártókat az első tíz között idén az Apple és a Samsung képviseli. Az Apple a második helyre lépett elő a 2011-es nyolcadik helyezésről, a Samsung pedig a kilencedikre a tavalyi 17.-ről. A lista harmadik helyén az IBM áll, egy helyezéssel lejjebb a tavalyinál. A Google az idei rangsorban is megőrizte a negyedik helyezést. A Microsoft a tavalyi harmadik helyről az ötödikre, a Google mögé csúszott vissza. A GE az ötödik helyről a hatodikra, a McDonald’s a hatodikról a hetedikre, az Intel pedig a hetedikről a nyolcadikra csúszott le.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.