A tájékoztatás szerint az idei bővülésben kulcsszerepe volt a Mol-csoporttal közösen tavasszal indított kampánynak, amelyben a vásárlók a tankolásaik után kapott hűségpontjaikat Fiskars kerti szerszámokra és Gerber szabadidős termékekre válthatták be. Az idei forgalomnövekedéshez a cég várakozása szerint hozzájárul majd a Mol novemberben indult és február elejéig tartó téli kampánya is, amelyhez az olajvállalat ismét a Fiskarst választotta partnerül.
A társaság tavaly elért 640 millió forintos forgalma 2 százalékkal haladta meg az előző évit. Tavaly a kerti termékek népszerűsége nőtt leginkább, ez a szegmens 2011-ről 2012-re mintegy 15 százalékos növekedést ért el.
A Fiskars magyarországi története 1994-ben kezdődött, ekkor alapították meg a Finntools Kft.-t, amely Fiskars szerszámok magyarországi forgalmazásával foglalkozott. A Fiskars 1995-ben megvásárolta a céget, amely így a Fiskars Corporation vállalatcsoport tagjává vált. Eleinte kft. formában működött tovább, majd 1998-ban átalakult fiókteleppé.
A Fiskars Finnország legrégibb iparvállalata, 1649-ben alapították. Nevét egy finn faluról kapta. A cég mára nemzetközi vállalatcsoporttá nőtte ki magát, amelynek több mint húsz országban csaknem négyezer alkalmazottja van, és több mint hatvan országban forgalmaz termékeket.