Óriásit robbantott hazánkban a Decathlon

Vasárnapi zárás ide vagy oda, brutálisan nő a sportszeráruház forgalma.

MTI
2015. 08. 31. 17:13
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Pósfai Gábor hozzátette: a vállalat az idén is „tovább száguld”, az év első 7 hónapjában 17 százalékkal ért el nagyobb forgalmat az előző év azonos időszakához képest.

Az ügyvezető igazgató kiemelte, hogy a vasárnapi zárva tartás ellenére a forgalom a korábbihoz képest még nagyobb ütemben nőtt: március 15. óta – hat nyitvatartási napon – 21 százalékkal magasabb forgalmat értek el, árbevételük 20,1 százalékkal emelkedett.

Hozzátette: a kihívásra való jó válasz érdekében minden áruházba plusz kasszákat telepítettek, mintegy százzal emelkedett a munkavállalók száma a 16 áruházban, illetve a logisztikai központban, s az összlétszám eléri az ezret.

Pósfai Gábor bejelentette azt is, hogy október végén Szolnokon nyílik a legújabb, 17. áruházuk, „de a tervek között további áruházak nyitása is szerepel, elsősorban olyan megyeszékhelyeken, ahol még nincs Decathlon áruház”. A cég nyolc megyében nem képviselteti magát.

Szólt arról is, hogy tovább szeretnék bővíteni a tavaly július óta működő online értékesítést.

A cég vezetője felidézte: 2013-ban a társaság 21,4 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, a Magyarországon idén 10 éves piacvezető áruházláncnak több mint 30 százalék a magyarországi piaci részesedése, ami egyedülálló arány a francia sportszerforgalmazó vállalatnál. Az ügyvezető igazgató beszámolt arról is, hogy az alapelvei szerint az utánpótlást és a szabadidősportot támogató Decathlon idén nyáron rendhagyó kezdeményezéssel állt elő, és a „Sportból a legtöbbet” pályázat keretén belül 45 millió forintból tíz általános iskola tornatermét, illetve sportpályáját újította meg az ország különböző pontjain.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.