Rengeteget sörözünk és fagyizunk

Kiemelkedő a nyári szezonális termékek forgalma.

2015. 08. 13. 15:12
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magyarok közismerten az egyik legnagyobb ásványvízfogyasztók Európában, de még így is kimagasló mértékben nőtt a palackozott ásványvizek fogyasztása az idei kánikulában – ezt Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-t és a Kékkúti Ásványvíz Kft.-t tulajdonló Central European Mineral Waters (CEMW) Holding elnöke mondta az állami hírügynökségnek.

Úgy becsülik, hogy mindkét márka értékesítése 30 százalékkal nőtt júliusban a tavalyi év hasonló időszakához képest. Az ízesített vizek forgalma is felülmúlta a várakozásokat – részletezte a trendeket az elnök.

A Tesco-áruházakban a tavalyi évhez képest 30-35 százalékkal magasabb a kereslet az ásványvizek iránt a hőségriadós heteken, naponta 500-600 ezer palack víz fogy – tájékoztatott a cég az MTI megkeresésére. A tapasztalatok szerint a legnépszerűbb kategória a nagy kiszerelésű mentes ásványvíz, majd a szén-dioxiddal dúsított termékek, illetve egyre többször kerül a kosarakba az ízesített ásványvíz is.

A fagylaltokból is többet adott el az áruházlánc, az elmúlt két hétben 38 százalékkal nőtt a forgalom a tavalyi év azonos időszakához képest. A számítások szerint pedig a teljes nyári szezonban több mint 40 százalékkal magasabb a kereslet a fagylaltok iránt, mint tavaly – közölte a Tesco.

Az Auchan áruház arról számolt be, hogy a korábbi kánikulához hasonlóan az utóbbi napokban is több mint 200 ezer palack ásványvizet, 150 ezer darab sört és mintegy 200 ezer palack üdítőt vásárolnak naponta, és mivel még tart a kánikula, ezért további forgalomnövekedésre számít az áruházlánc.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.