„Új névvel, Grand Tokajként folytatja működését a korábbi Tokaj Kereskedőház Zrt. Az új név és arculat jobban kifejezi a vezető magyar borászati vállalat térségben betöltött meghatározó szerepét, valamint az országimázst is méltón képviseli” – jelentette be Tombor András, a cég felügyelőbizottságának elnöke. Hozzátette, a „Grand” szó pedig a borászat borvidéken képviselt súlyára és jelentős integrátori szerepére utal.
A Grand Tokaj új logójának szimbolikája ötvözi a magyar Szent Koronát és a régi kulcsot, amelynek kettős jelentése van. Egyrészt a magyar Szent Korona utal Tokaj „borok királya, királyok bora” státuszára, valamint Tokaj országimázst formáló erejére. A kulcs inkább emocionális utalás – „kulcs a szívekhez” –, aminek a legfontosabb célja, hogy elérje: a magyarok és a világ újra a szívébe zárja Tokajt. A kulcs egyben magában hordozza azt a szimbolikát is, miszerint kulcs nyitja a régi tokaji titkokat őrző ajtókat.
Az új arculati elemekkel rendelkező Grand Tokaj termékeivel a világ legrangosabb séfversenyén, a Bocuse d\'Or európai döntőjén, 2016. május 10–11-én Budapesten találkozhatnak először a fogyasztók, ugyanis a magyar cég nyerte el a jogot, hogy a rangos esemény borszponzora legyen – olvasható a Grand Tokaj kommünikéjében.