Grand Tokaj lett a Tokaj Kereskedőházból

A Bocuse d’Or Budapesten rendezendő európai döntőjének fehérborait a megújult állami vállalat biztosítja.

MNO
2016. 04. 19. 11:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Új névvel, Grand Tokajként folytatja működését a korábbi Tokaj Kereskedőház Zrt. Az új név és arculat jobban kifejezi a vezető magyar borászati vállalat térségben betöltött meghatározó szerepét, valamint az országimázst is méltón képviseli” – jelentette be Tombor András, a cég felügyelőbizottságának elnöke. Hozzátette, a „Grand” szó pedig a borászat borvidéken képviselt súlyára és jelentős integrátori szerepére utal.

A Grand Tokaj új logójának szimbolikája ötvözi a magyar Szent Koronát és a régi kulcsot, amelynek kettős jelentése van. Egyrészt a magyar Szent Korona utal Tokaj „borok királya, királyok bora” státuszára, valamint Tokaj országimázst formáló erejére. A kulcs inkább emocionális utalás – „kulcs a szívekhez” –, aminek a legfontosabb célja, hogy elérje: a magyarok és a világ újra a szívébe zárja Tokajt. A kulcs egyben magában hordozza azt a szimbolikát is, miszerint kulcs nyitja a régi tokaji titkokat őrző ajtókat.

Az új arculati elemekkel rendelkező Grand Tokaj termékeivel a világ legrangosabb séfversenyén, a Bocuse d\'Or európai döntőjén, 2016. május 10–11­-én Budapesten találkozhatnak először a fogyasztók, ugyanis a magyar cég nyerte el a jogot, hogy a rangos esemény borszponzora legyen – olvasható a Grand Tokaj kommünikéjében.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.