Áprilisban nyitotta meg a Fornetti első, kibővült termékkínálattal jelentkező, önkiszolgáló üzletét, amely a Fornetti Food and Beverage (FFB) elnevezésű, úgynevezett almárkaként kezdte el működését a Ferenciek terén. A vállalat egy új üzlettípust kíván ezzel létesíteni, melyből teljes üzletlánc kiépítését tervezik Budapesten és vidéki nagyvárosokban.
Az FFB kínálatában saját márkás kávé és üdítők, valamint helyben készített „street food” termékek, friss alapanyagokból készült szendvicsek és az egészségtudatos fogyasztókat célzó BakeFitt termékcsalád is szerepel.
A Ferenciek terén lévő egység az új üzletág első tagja, a cég az elkövetkező egy évben még tucatnyi FFB bolt megnyitását tervezi a fővárosban és vidéki nagyvárosokban. Az üzlet a hagyományosan bevált Fornetti péksütemények mellett teljesen új termékeket is kínál önkiszolgáló rendszerben, az ígéretek szerint megfizethető áron.
A termékportfólió kialakításában fontos szempont volt, hogy a cég az egyre tudatosabb és trendérzékenyebb fogyasztói igényekhez igazodó, divatos termékekkel bővítse a palettát, így a gyorséttermek, street food étkezdék, szendvicsbárok, pizzázók, pékségek, alacsony szénhidráttartalmú termékeket kínáló boltok és kávézók funkcióinak újragondolásából, összegyúrásából alakult ki az FFB kínálata.
A BakeFitt termékcsalád és almárkáról a Fornetti az MNO-val közölte még: nyolcféle pékárut jelent, édes és sós ízvilágban egyaránt, csökkentett energia- és szénhidráttartalmú, fehérjében és élelmi rostokban gazdag termékekről van szó.
A Fornetti hat ízben elérhető, saját fejlesztésű üdítőitalai hozzáadott cukrot nem tartalmaznak, a frissítők energiatartalma pedig alacsony. Az ígéretek szerint széles kávékínálattal is jelentkeznek.