Tényleg arculatot váltott az MVM, ilyen lett

A Nézőpont segítségével végrehajtott imázsváltást a Trinity Communications bonyolította.

FB
2016. 05. 02. 16:56
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Amint arról múlt héten beszámoltunk, új logót és arculatot is kap a Magyar Villamos Művek, amelynek székházán meg is jelent már az új logó, de egyből letakarták. Az eseményről beszámoló VS.hu azon kérdésére viszont nem válaszolt az MVM, hogy lesz-e arculatváltása a cégcsoportnak. Végül lett – iparági források szerint több milliárdba kerül, de ezt az MVM cáfolta a portálnak.

Az arculatváltást megelőző kutatást a Nézőpont-csoporthoz tartozó Kutatópont Kft. végezte, magát a folyamatot a Trinity Communications bonyolította – írja a Kreatív. A cég tulajdonosa, Kuna Tibor a 444 szerint egyébként Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel, valamint Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszterrel közeli viszonyt ápol.

Az MVM honlapján vadásztunk az új arculatelemekre, ám a Sajtókapcsolat, galéria menüpont alatt csupán kattinthatatlan galériacímeket találtunk. Ugyan fel van tüntetve, hány fotó lenne az adott mappákban, a fényképeket nem lehet megtekinteni, úgyhogy az arculatváltás egyelőre nem zökkenőmentes.

Olyannyira nem, hogy a Tumblr-en már arról írnak, hogy a fenti tájképet egy kolumbiai ingatlankereskedő cég, a Frontera Real is használta már. A stockfotó tükrözve és az MVM-éhez hasonló beállításban is szerepel a honlapjukon.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.