A lap a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tájékoztatására hivatkozva azt írja, várhatóan szeptemberben adják át az M86-os Hegyfalu–Csorna szakaszát, ezzel teljesen kiépül az autóút Szombathely és Csorna között. Az M85-ösön a Sopron, majd az országhatár elérését biztosító fejlesztések májusban a Csornát elkerülő út második ütemével folytatódnak.
Május második felében kezdődik meg az M30-as Tornyosnémetit az országhatárral összekötő 1,7 kilométeres szakaszának építése. Az M30-as Miskolctól az országhatárig a következő években megépül. Az M35-ös Debrecen–Berettyóújfalu szakaszának építése akár már a nyáron megindulhat. A tervek szerint májusban jelennek meg az M2-es Budapest–Vác szakaszának és az M4-es Brettyóújfalu és Nagykereki, azaz román határ közti szakaszának pályázati kiírásai.
Az M30-as, az M35-ös és az M4-es út fejlesztésével a Lengyelország, Szlovákia és Magyarország keleti régióit egymással és a tengeri kikötőkkel összekötő Via Carpatia útvonal magyarországi szakaszai teljes hosszban kiépülnek.
Hazai forrásból megvalósuló beruházásként jelennek meg várhatóan májusban a Szolnokot bekapcsoló M4-es M0 és közti Cegléd szakaszának és a Békéscsaba bekötéséhez szükséges M44-es Tiszakürt–Kondoros szakasz közbeszerzési pályázatai. Várhatóan év végén írják ki az M4-es Abony és Törökszentmiklós közti szakaszának kivitelezési közbeszerzési eljárását.