A TriGranit eladja a krakkói plázáját

Előzetes adásvételi megállapodást kötött a bevásárlóközpontra a TriGranit a Rockcastle-lel.

MTI
2016. 08. 18. 18:38
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A TriGranit csütörtöki, az MTI-hez eljuttatott tájékoztatása szerint a 2009-ben megnyílt, 92 500 négyzetméter alapterületű Bonarka City Center egy 19 hektáros területen fekszik Krakkó Podgorze negyedében, amelyet a TriGranit a megvásárlást követően rekultivált.

A közlemény szerint a TriGranit által fejlesztett, üzemeltetett és tulajdonolt Bonarka City Center Lengyelország egyik legsikeresebb bevásárlóközpontja, látogatottsága folyamatosan nő.

A tranzakció pénzügyi részleteit a felek még nem kívánják nyilvánosságra hozni – közölték.

A TPG Real Estate tulajdonában lévő TriGranit elsősorban stratégiai elhelyezkedésű, első osztályú kereskedelmi egységekre és irodaépületekre koncentrál. Tevékenysége az ingatlanokkal kapcsolatos szolgáltatások teljes skáláját lefedi a beruházástól és felvásárlástól a fejlesztésen és építésen át az ingatlan- és eszközkezelésig. Két évtizedes működése alatt a TriGranit mintegy 50, városképet meghatározó projektet valósított meg hét közép- és kelet-európai országban, ezzel összesen egymillió négyzetméter bérbe adható területet hozott létre.

A Rockcastle elsődlegesen közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlan-befektetésekkel és nemzetközileg jegyzett ingatlanalapokkal foglalkozik. A johannesburgi és a mauritiusi tőzsdén jegyzett cég Varsóban található operatív központja elsősorban vagyongazdálkodási, fejlesztési és tranzakciós feladatokat lát el.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.