Leépítés a Tescónál: kevesebb lesz a vezető

Huszonnégy magyarországi áruházában csökkenti a vezetők számát a multicég.

MTI
2018. 02. 02. 14:54
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Tesco a Magyarországon üzemeltetett 206 áruházból 24-ben csökkenti a kereskedelmi területen dolgozó vezetők számát, változás lesz a pékségeknél, és megszűnnek egyes éjszakai működéséért felelős vezetői posztok is.

 A Tesco-Global Áruházak Zrt. azt közölte pénteken az MTI-vel, hogy a kiskereskedelmi trendekkel és a korábbi sikeres tapasztalatokkal összhangban az áruházak folyamatosan állnak át félkész termékek sütésére a helyben, belső pékségben gyártott termékek helyett, egyes frissáru-pultokat pedig a jövőben külső partner fog üzemeltetni. 

Ezenfelül egységes lesz az éjszakai vezetői struktúra, hogy Közép-Európában mindenhol azonos elvek alapján történjen a munkaszervezés. Azokban az áruházakban, ahol nappal zajlik az árufeltöltés, megszűnnek egyes éjszakai munkakörök, ezzel egy időben viszont újak jönnek létrejön a nappali működési időben.  

A közleményben Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója kifejtette: az áruházakban tervezett átalakítások a vásárlók hatékonyabb kiszolgálását és a boltok működésének egyszerűsítését szolgálják. Mindezekről folyamatosan tájékoztatják a dolgozókat, példaként említette, hogy több száz kollégának ajánlották fel az újonnan bevezetett vevőszolgálati specialista munkakört, a megkérdezettek nagy része elfogadta az új pozíciót. A Tesco célja továbbra is az, hogy a bejelentett változások következtében minél kevesebb kollégának kelljen elhagynia a vállalatot – közölte.

A változásokról az áruházlánc tájékoztatta a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezetét (KDFSZ) és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetét (KASZ) – olvasható az áruház közleményében.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.