Az ellátás régiónként igencsak eltérő, bár jelentős a javulás Centre-Val-de-Loire régióban, ahol hat százalékkal csökkent a fennakadással küzdő kutak száma, és hasonló a tendencia az ország északi részén lévő Hauts-de-France régióban is, ahol már csak a benzinkutak 22 százalékánál tapasztalható ellátási nehézség. A Párizs környéki Ile-de-France régióban ugyanakkor folyamatosan romlik a helyzet. Ott ugyanis a pénteki adatok szerint a kutak 37 százalékán volt ellátási nehézség, ez a szám a hétvége során 39,9 százalékra nőtt.
A főváros körüli benzinkutak csaknem negyven százaléka tehát nem tudja megfelelően kiszolgálni az autósokat.
Mivel a CGT szakszervezet folytatja a munkabeszüntetést a TotalEnergies öt olajfinomítójában, az országos ellátási nehézségek előreláthatóan jó ideig nem fognak még megszűnni, sőt a független benzinkutakat képviselő szakértő, Frédéric Plan egy interjúban azt mondta, hogy a fennakadások nélküli ellátásra még nagyon sokat kell várni.
A szakértő szerint a kormány által eszközölt intézkedés, amellyel az olajfinomítók minimális működéséhez szükséges dolgozókat a munka felvételére kötelezték egyes telephelyeken, enyhített ugyan a káoszon, de a normál kerékvágásba való visszatéréshez az kell, hogy a leállított olajfinomítókban újra teljes gőzzel megkezdődjön a munka. Ha ez megtörténik, pár nap szükséges a benzinkutak ellátásához, de
ahhoz, hogy minden úgy működjön, mint a sztrájk előtt, akár két-három hétre is szükség van, ennyi idő kell a benzinkutak és a tartályok teljes feltöltéséhez.
Nagy kérdés persze, hogy addig a közlekedési szektor résztvevői nem kezdenek-e általános sztrájkba.