Hasonló rendszer Portugáliában és Hollandiában is működik.
„A NATO átlépte a vörös vonalat” + videó
Szijjártó Péter közölte, a szervezet a háború ötéves elhúzódásával számol.
Hasonló rendszer Portugáliában és Hollandiában is működik.
Horvátország már évek óta tervezi, hogy változtat a fizetőkapus rendszeren, hogy gyorsabb legyen a forgalom, és megszűnjön a kézpénzfizetés, amely visszaélésekre ad okot.
Az új rendszer kiépítésének egyetlen feltétele volt, hogy a pályadíj nem lehet drágább és olcsóbb sem a mostaninál. Ez utóbbi miatt vetették el például a matricás rendszert, amely a számítások szerint 300 millió kunával (12,8 milliárd forint) kevesebb bevételt eredményezett volna évente, és amit az átalakítások után a hitelezők nem tudtak volna elfogadni. A kormány ezért egy spanyol cég, az IDOM ajánlata mellett döntött: az új rendszer bevezetése 570 millió kunába (24,3 milliárd forint) kerül majd.
Miután bemutatják a nyilvánosságnak, a miniszter meghallgatja a szakmai szervezetek véleményét is, majd aláírja az új elektronikus autópálya-díjfizetési rendszerről szóló döntést, ezt követően pedig az év végéig közbeszerzési pályázatot ír ki a kivitelező kiválasztására. A telepítési időszak alatt a régi rendszer lesz használatban. Úgy tervezik, hogy ledöntik a fizetőkapukat, egyes helyeken átalakítják a forgalmat és az alkalmazottak egy részét más munkahelyekre csoportosítják át, tíz százalékuknak azonban felmondanak. A horvát autópálya-hálózat 1306,53 kilométert tesz ki, és négy autópálya-kezelő vállalat irányítása alatt áll, amelyek összesen 3185 alkalmazottat foglalkoztatnak.
A DSRC-rendszer olcsóbb a GPS-alapú rendszernél, jelenleg ez a két technikai megoldás létezik. A DSCR nagyon hatékony az autópályákon, ahol a fel- és lehajtást egyszerű fémvázra telepített érzőkelőkkel ellenőrzik, a gépjárművek megállása nélkül, 130 kilométeres sebesség mellett. A DSRC hasonlít a jelenleg használatos elektronikus ENC-készülékre – ez egy előre feltöltött készülék a horvát útdíj-kapuk használatához a sorban állás elkerülése érdekében. A készülék engedményre jogosít majd fel, és fel kell tölteni a megfelelő összeggel, amelyet lehajtáskor azonnal levesz a díjgyűjtő vállalat. A rendszámtábla felismerő rendszert a külföldi autók miatt fontos bevezetni. Az ALPR-hez egy applikációt kell majd letölteni, amit a bankkártyához kötnek: az autópálya-díj összegével a hitelkártyát terhelik majd meg, engedmény nélkül – írta az újság.
Szijjártó Péter közölte, a szervezet a háború ötéves elhúzódásával számol.
Az államfő szerint a tagállamoknak szuverén joga dönteni a kérdésben.
A helyiek azt állítják, sokkal jobban megrémítik az ukrán toborzótisztek, mint az orosz erők.
Május 21. után Volodimir Zelenszkij nem tekinthető legitim ukrán államfőnek.
Megszólalt a Bőnyben megkéselt diák édesanyja - ezt mondta a támadóról
Újabb eligazítást tartott a Présember, mutatjuk, kiket hívott meg
Mókusszerűvé vált Jennifer Aniston arca: plasztikai sebész magyarázza el az okokat
Újabb fogadást tartott Pressman: mutatjuk, ezúttal kiket hívott meg a nagykövet
Most kaptuk: brutális tömegkarambol történt az M7-esen, zajlik a mentés
Charles Gáti: Orbán Magyarországa Oroszországgal együtt veszít, hacsak nagyon gyorsan nem békül ki az ukránokkal
Kiderült, mit vár el a lányától Kulcsár Edina
Összeomlott a PSG, megint bukhatja a BL-álmát
Játssz és nyerj páros belépőt a Magyarország-Kanada jégkorongmeccsre (hirdetés)
Kő kövön nem marad az orosz–ukrán háború nyomán + videó
Alu paratha, a burgonyával töltött boldogságlepény -receptvideó ( hirdetés)
Jó hír a válságba zuhant magyar válogatottnak a bohócos nap végén
Szijjártó Péter közölte, a szervezet a háború ötéves elhúzódásával számol.
Az államfő szerint a tagállamoknak szuverén joga dönteni a kérdésben.
A helyiek azt állítják, sokkal jobban megrémítik az ukrán toborzótisztek, mint az orosz erők.
Május 21. után Volodimir Zelenszkij nem tekinthető legitim ukrán államfőnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.