Töröljék az Oroszországot elhagyó cégek védjegyeit, majd 20 évre tiltsák bejegyeztetésüket – állt elő az ötlettel Szultan Kamzajev, az orosz Állami Duma képviselője.

– Azt javaslom, hogy a Coca-Colával és a Starbucksszal kezdjük
– mondta a RIA Novosztyinak Szultan Kamzajev. Egyébként ez különösen fájhat az olyan cégeknek, akik annak ellenére Oroszországban maradtak, hogy többször azt hazudták, végleg távoztak, ezekről korábban már beszámoltunk. Korábban a Shell járt rosszul, mert a logóját bárki használhatja, miután nem fizette meg az orosz védjegydíjat.
Korábban az Origó a TikTok-csatornáján mutatta be, hogy egyébként ezek a multinacionális cégek továbbra is jelen vannak márkáikkal, termékeikkel Oroszországban.
Borítókép: Coca-Cola-kupak és egy telefon képernyőjén megjelenített orosz zászló látható ezen az illusztrációs fotón (Forrás: AFP)