A közös tárlat során a hallgatók az egyetem falain kívül szerezhetnek szakmai tapasztalatokat a kereskedelmi galériák világában, a nagyközönség számára pedig lehetőség nyílik felfedezni és megismerni már most a fiatal tehetségeket. A kiállítás szervezésében a MOME több hallgatója is részt vett, mint Berecz Boglár (tervezőgrafika MA), Varga Tímea (design- és művészetmenedzsment MA).
Lássuk a kiállító hallgatókat. Koroknai Patrícia a fotózással 2018-ban kezdett el foglalkozni, elsősorban alkalmazott fotográfiai projekteken dolgozott, azonban a fotózás és a vizuális művészetek iránti szenvedélye már sokkal korábban elkezdődött. Mielőtt jelentkezett a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem fotográfia mesterszakára, alkalmazott fotográfiát, valamint egy évig rajzot és vizuális ábrázolást tanult.
Jelenlegi munkáiban a depresszióra fókuszál, de azt nem mint egészségügyi állapotot ábrázolja, hanem inkább mint folyamatosan felszínre kerülő gondolatok következményét,
hogy nem találjuk a helyünket a világban, vagy ideiglenesen kudarcot vallunk az értelemkeresésben.

„A depresszió egy intenzív pszichológiai állapot és gyakori mentális zavar, amely nem egyszerűen egy múló szomorúság, hanem egy mélyen gyökerező szorongásos állapot, amely megváltoztathatja az ember észlelését, érzelmeit és mindennapi tapasztalatait. Ez a munka nem csupán egy mentális zavarral kíván foglalkozni, hanem az esetlegesen okozott következményeivel – a lét értelmetlenségének gondolatával, avagy inverz módon, az értelemkeresésbe való bukás okozta zavartsággal.
Ez a sorozat a tudattalan és a tudatos én közötti véget nem érő harcról is szól, amely frusztrációt, állandó szorongást és a fizikai világunkról alkotott torz képet eredményez.
A témát főként absztrakt műveken keresztül vizsgálja, és a mentális káoszt ábrázolja” – írja a fotográfus.

Kováts Gergely jelenleg a MOME fotó mesterszakán tanul, de előtte több mint egy évtizedig autodidakta módon, intézményes háttér nélkül készített képeket. Hosszú távú projekteken dolgozik, amelyek kiindulópontja a személyes tapasztalat; a sorozatok megrendezett, vagy kvázi-dokumentarista képekből építkeznek, amelyek elmossák a határt a fikció és a valóság között.