– 2012-ben, amikor a LoveBugot nyitottam, még nem volt akkora divat a másodkézből vásárlás, viszont én már kamaszkoromtól kezdve mindig is a turikban kerestem a különleges és egyedi darabokat, mert egyrészt ez megfizethető volt, illetve akkoriban még nem voltak fast fashion üzletek, nehéz volt egyedi dolgokat beszerezni. Egyébként is a szüleimmel rengeteg időt töltöttünk az ecseri piacon, szóval nekem a régi dolgokhoz fűződő szerelmem régre datálható. Úgy tapasztalom, az elmúlt évtizedek eldobható darabokra épülő gazdaságában normálisnak tűnt, hogy több tucat ruhát vásároltunk és dobtunk el. Mostanában azonban azt látom, a csajok büszkék arra, ha valamit secondhandben vesznek, egyenesen trendi azzal dicsekedni, ha jó áron találunk valami menő holmit, és persze mögötte ott van a jó érzés, hogy ezzel kicsit teszünk a bolygónkért, ugyanis a textilipar az egyik legszennyezőbb iparág a világon− meséli Violetta, miközben a színektől és formáktól megrészegülve kutakodom a polcokon.

A belvárosi üzletbe lépve azonnal szembesülünk azzal, hogy itt bizony nem csak néhány csinos ruhát látunk majd, hanem napszemüvegek, könyvek, bizsuk, dekorációs elemek között is válogathatunk. Úgy érezhetjük magunkat, mint a menő nagytesó szobájába beszabaduló tini. – Visszatérő álmunk volt a pesti üzlet, de mindig közbejött valami, például a Covid. Amikor megtaláltuk ezt, leültünk elé a padra, és tudtuk, ez lesz az. A helyiség maga jó állapotban volt, így gyorsan meg tudtunk nyitni. Számomra az volt a legfontosabb, hogy a rám jellemző csajos, pozitív hangulatot hozzam úgy, hogy a fiúk is megtalálják benne a számításukat, például a bakelit sarokban.
A bútorok is használtak, igyekeztem őket úgy válogatni, hogy meglegyen az eklektikus harmónia, egyfajta rendezett káosz, mintha a kilencvenes évek tipikus kamasz birodalmába lépnénk be.
Itt jól megfér egy aranykeretes szentkép és egy neon Casino felirat.
Ahogy 2012-ben a turizás sem volt egy trend, úgy a social media platformok sem ölelték körbe ennyire a mindennapjainkat. Ám Violetta szerint ennek a szcénának kifejezetten jót tettek a közösségi szájtok. – Nagyon jó látni azt, hogy rengeteg sztár, főleg külföldön szívesen visel vintage darabokat, például Margot Robbie ugyanabba a ruhában jelent meg a Barbie- film promotálásán, mint amiben Claudia Schiffer partizott a kilencvenes években. De Katalin hercegné is a bevett protokoll ellen megy minden alkalommal, amikor egy-egy darabot többször magára ölt. Ezen jelenségek bemutatására millió TikTok trend épül, nagyon fontos üzenetet hordoznak, és kis lépést jelentenek a fenntarthatóság felé. Arról nem is beszélve, hogy nekünk is remek lehetőség az önpromócióra. Engem amúgy az sem zavar, hogy megjelentek azok a különböző appok, amelyeken használt holmikat lehet árulni és venni. Ezek nem konkurenciáim, viszont itt is bele lehet esni abba a hibába, hogy feleslegesen összevásárolunk olyan darabokat, amelyeknek nem jó a mérete, minősége, szóval résen kell lenni, és érdemes mérlegelni.