Újra lecsapott a píszírendőrség, ezúttal Nagy-Britanniában, ráadásul jogosan: mostantól tilos nemi sztereotípiákat használni a reklámokban. A szigetország ugyanis megelégelte, hogy folyamatosan olyan hirdetéseket tolnak az arcába, ahol a nők nem tudnak parkolni, a férfiak bénáznak a gyerekekkel, és úgy általában véve mindenki szexuális tárgy. Ugye ismerős? A makulátlan fehér inges-farmeros, tökéletesen belőtt, szőke frizurával és diszkrét sminkkel otthon takarító háziasszony élete gyökeresen megváltozik, amikor egy új tisztítószer megoldja létezésének legégetőbb problémáját: azt a fránya vízkövet. Földöntúli boldogság ragyogja be szimmetrikus orcáját, ahhoz hasonló, mint amikor bacimentesíti a vécét, vagy amikor talál egy olyan szempillaspirált, amelyik végre-valahára már tényleg háromszorosára dúsítja a pilláit, és olyan drámai tekintete lesz tőle, mint Frodónak, amikor eltűnt a gyűrű a Végzet Hegyének tüzében A Gyűrűk Ura végén.
Marokkó: több mint egy egyszerű konyha
Az arab ország páratlanul érdekes gasztronómiája olyan élményt nyújt az oda ellátogatóknak, amit soha nem felejtenek el