Növelték a mezreklámokból származó bevételeiket – a gazdasági visszaesés ellenére – a német labdarúgó Bundesliga élvonalában szereplő csapatok. Az elmúlt idény 84,5 millió eurójával szemben az augusztus 10-én kezdődő szezonban új rekordnak számító 88,9 milliót könyvelhet el összesen a 18 klub.
Ez az összeg azért is figyelemre méltó, mert három együttes, a Werder Bremen (itt játszik Lisztes Krisztián), a VfL Bochum és a Hansa Rostock még nem talált olyan szponzort, amelynek nevét a trikón hirdetné.
A növekedés tulajdonképpen az ezen a téren is csúcstartó Bayern Münchennek köszönhető. A bajor klub az Opellel 13 évig tartó együttműködését cserélte fel a Telekomra, s az új partner 20 millió eurót fizet a korábbi 16 millió helyett. A második helyen a bajnok Borussia Dortmund (12,2 millió), a harmadikon a Bayer Leverkusen (10), a negyediken a Schalke 04 (6,2), ötödiken Király Gábor és Dárdai Pál csapata, a Hertha BSC (6) végzett a mezreklámok értékesítési sorrendjében. Az Energie Cottbus (1,8) – itt szerepel Vasile Miriuta, Sebők Vilmos és Lőw Zsolt – a sereghajtó, leszámítva azokat a klubokat, amelyek még nem rendelkeznek mezreklámmal.
Orbán Viktor: Folyamatosan dolgozunk a viharkárok elhárításán, segítségért a 112 hívható
