A Bayern meze húszmillió eurót ért

MTI
2002. 07. 24. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Növelték a mezreklámokból származó bevételeiket – a gazdasági visszaesés ellenére – a német labdarúgó Bundesliga élvonalában szereplő csapatok. Az elmúlt idény 84,5 millió eurójával szemben az augusztus 10-én kezdődő szezonban új rekordnak számító 88,9 milliót könyvelhet el összesen a 18 klub.
Ez az összeg azért is figyelemre méltó, mert három együttes, a Werder Bremen (itt játszik Lisztes Krisztián), a VfL Bochum és a Hansa Rostock még nem talált olyan szponzort, amelynek nevét a trikón hirdetné.
A növekedés tulajdonképpen az ezen a téren is csúcstartó Bayern Münchennek köszönhető. A bajor klub az Opellel 13 évig tartó együttműködését cserélte fel a Telekomra, s az új partner 20 millió eurót fizet a korábbi 16 millió helyett. A második helyen a bajnok Borussia Dortmund (12,2 millió), a harmadikon a Bayer Leverkusen (10), a negyediken a Schalke 04 (6,2), ötödiken Király Gábor és Dárdai Pál csapata, a Hertha BSC (6) végzett a mezreklámok értékesítési sorrendjében. Az Energie Cottbus (1,8) – itt szerepel Vasile Miriuta, Sebők Vilmos és Lőw Zsolt – a sereghajtó, leszámítva azokat a klubokat, amelyek még nem rendelkeznek mezreklámmal.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.