Az élcsapatok 20-25 millió eurót kapnak a mezreklámért

Először lépte át a félmilliárd eurós határt a hat legnagyobb európai labdarúgó-bajnokságban a mezreklámokból befolyó pénz.

KG
2012. 10. 08. 13:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A német Sport+Markt cég által készített felmérés szerint az angol, német, olasz, spanyol, francia és holland élvonalbeli klubok a jelenlegi szezonban összesen 522 millió eurót kapnak a trikókon elhelyezett hirdetésekért.

A legtöbb bevételre az angolok tesznek szert: a Premier League 20 egyesülete 148,7 millió eurót kasszíroz, őket követi a német Bundesliga 119,8 millióval.

A mezreklámon 30 millió eurót kaszál a Barca

Ami az egyes klubokat illeti, a legjobb szerződése az FC Barcelonának van, amely évi 30 milliót kap a Qatar Foundationtől, a Manchester United (AON) és a Liverpool (Stardard Chartered) 25-25, míg a Bayern München (Deutsche Telekom) és a Real Madrid (bwin) 23-23 millióval gazdagodik.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.