„Semmit sem változott a célkitűzés erre a Superbike világbajnoki sorozatra. A teszteken nagyon jól mentünk, a hondás csapatok közül a második legerősebb a miénk. Az utóbbi hat-nyolc év legerősebb, legszorosabb mezőnye gyűlt össze idén, de akár a vb-cím is elérhető. A csapatfőnököm már megüzente, hogy újabb lóerőket találtak a gépemben, a motorblokkunk még erősebb lesz, vagyis szinte bármire képesek lehetünk. A reálisabb cél folyamatosan az első hatban lenni ebben a kemény mezőnyben; a futamnyerés is bennem van” – jelentette ki Talmácsi.
„A Moto GP szervezője megvette a Superbike-sorozatot is: nehéz összehasonlítani a két versenyt. Egyik sem könnyű, a Moto GP marketingje erősebb, a Superbike-ban viszont ott van az összes gyártó. Nekem ez a szimpatikusabb, mert itt valóban a márkák versengenek egymással. A legfőbb esélyes idén a török világbajnok rivális, ő a kategória specialistája, de azért megfogható ő is” – tette hozzá a világbajnok gyorsasági motoros.
„Hatalmas a motivációm a gyors visszatérésre, mert nagyszerűen sikerült a spanyol felkészülésem, a csapatnál fél éve folyamatosan javulnak az eredményeim. Az esésnél egyszerűen rossz időben rossz helyen voltam: az ausztrál időmérőkön végig a legjobb hatban motoroztam, ám egy szennyeződésen csúsztam el az edzésen, sokakhoz hasonlóan” – beszélt a balszerencsés bukásáról.
Hozzátette: „Csak arra emlékszem, hogy bemegyek a kettes kanyarba, utána már a kórházban ébredtem – az esés így viszont nem viselt meg. Szegeden operálták a két helyen eltört államat, kiszedték az egyik bölcsességfogamat, két lemezzel rögzítették, a varratok bent vannak; a teljes csontosodás fél év, de egyre jobban vagyok, elkezdtem edzeni, és az április 14-i aragóniai nagydíjon indulni szeretnék – már holnap motorra ülnék.”