„Nagyon kemény volt, de legalább szereztünk egy pontot – bökte ki a Szingapúri Nagydíj után a tizedik helyen leintett Kevin Magnussen. – Nem tudom, hogy elromlott-e valami az autóban, de szörnyen felforrósodott az ülés alattam; meg kell néznünk, hogy miért. És még a vizemet sem tudtam meginni, az is olyan forró volt” – árulta el a McLaren 21 éves dán pilótája, akinek a megégett feneke kisebb orvosi ellátást igényelt. A szezon leghosszabb, kétórás versenyén Danyiil Kvjat is megjárta. A Toro Rosso 20 éves orosz pilótája már a futam közepén közölte rádión a csapatával, hogy elromlott az italadagolója, és így nem jut folyadékhoz, s csak az utolsó erőtartalékait mozgósítva tudta befejezni a versenyt. Az autójából azonban önerőből képtelen volt kiszállni, úgy kellett kiemelni az ülésből. Mint kiderült, a futamon négy kilót fogyott, s ő még pontot sem szerzett, mert a 14. helyen intették le.
A nemzetközi sajtó azonban természetesen főként Lewis Hamiltonnak, a Mercedes brit pilótájának a sikerét taglalja, aki az összetett pontversenyben élre ugrott, mivel csapattársa, a német Nico Rosberg műszaki hiba miatt kiesett.
„A Mercedes sikere régóta egyértelmű, az istállón belül azonban koránt sincs béke. Hol Hamilton autója mond csődöt, hol Rosbergé. A német éllovasként érkezett Szingapúrba, de azzal az érzéssel távozott, hogy az idei munkáját lehúzhatja a vécén” – írja az El País, de azért Rosberget még semmiképpen sem kell temetni, hiszen csak három ponttal van lemaradva Hamilton mögött, s még öt futam hátra van. A Frankfurter Allgemeine Zeitung elemzése helytállóbb: „Közelharc a Mercedesnél. Egy eltörött vezeték izgalmasabbá tette a versenyfutást a vb-címért.”
Orbán Viktor: Régi és kínzó adósságát teljesítette Magyarország