Egyértelműen reális lehetőség, hogy leállítsuk a Forma–1-es projektet– nyilatkozta a vb hivatalos honlapjának Helmut Marko, a Red Bull motorsport tanácsadója, hozzátéve, hogy a Red Bull és a Toro Rosso csapatokat birtokló Dietrich Mateschitz gondolkodik ezen. „Abu-Dzabiban (az idei utolsó versenyen) legördülhet a függöny. Ez Mr. Mateschitz véleménye.”Marko arra hívta fel a figyelmet, hogy egy győzelemért csatázó istállónak ugyanakkorák a költségei, mint a mostani, a középmezőny elejéhez sorolható Red Bull-csapatnak. Mint jelezte, ezzel Mateschitz is tisztában van, s még egy ilyen évet, mint az idei, illetve a tavalyi volt, nem hajlandó finanszírozni.A szakember a Red Bull csapat jelenlegi motorszállítójáról, a Renault-ról is beszélt, és nyomatékosította, hogy az együttműködést nem folytatják: „A helyzet egyszerű. A Renault nem képes számunkra olyan motort adni, mellyel az első helyért csatázhatnánk”.A lehetőségek jelenleg elég szűkösek a csapat számára, ugyanis a vb-t az elmúlt két évben uraló Mercedesszel nem tudtak megállapodni, míg a Honda gyártja jelenleg a leggyengébb motort a mezőnyben. Az elmúlt időszakban felröppent pletykákat, miszerint az Audi-Volkswagen gyár venné át a csapatot, s a Red Bull maradna a főszponzor, Marko úgy kommentálta, hogy ez egy hosszú távú projekt lehet, s jelenleg nehéz rá mit mondani, szerinte olyan, „mintha üveggömbből jósolnánk”.Az istálló számára így az egyedüli opció a Ferrarival való megállapodás lehet. Marko szavai szerint a felek már tárgyaltak is a kérdésről, ám megállapodás még nincs. A Red Bull mindenesetre csak akkor hajlandó üzletet kötni az olaszokkal, ha a Ferrari ugyanazt a motort biztosítja számára, mint amelyet a gyári csapatának ad.
A kormány megvédte volna a Római-partot az árvíztől, de Karácsonyék elutasították