Ecclestone: A legjobb PR-fogás a Mercedesek ütközése

A sportág ura úgy véli, sokkal több reklámértéket hoznak Hamilton és Rosberg balesetei, mint a győzelmeik.

B.M.L.
2016. 07. 14. 14:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Úgy tűnik – legalábbis egyesek véleménye szerint –, hogy csak PR-fogás a Mercedes részéről, amikor hangosan méltatlankodik azon, hogy a versenyeken a két pilótája összeütközik egymással. Toto Wolf, a német csapat sportigazgatója már odáig ment, hogy meglengette a csapatutasítások bevezetését is, ám végül maradt a zöldre állított lámpa, így Lewis Hamilton és Nico Rosberg továbbra is szabadon versenyezhet egymással. Bernie Ecclestone szerint egyébként a Mercedes rettentő ügyesen kezeli ezt a kérdést, és a két pilóta vb-csatájából és az ütközéseikből a lehető legtöbbet kihozzák marketingszempontból.

– A két pilóta ütközései nagyobb népszerűséget hoznak a csapatnak, mintha csak simán elvernék az egész mezőnyt. Az, hogy hagyják őket versenyezni, legalább egy kis izgalmat ad a nézőknek, így a Mercedesnek ez a lehető legjobb PR-fogás. Sokkal többet hoz a konyhára, mint a futamgyőzelmeik – közölte a Motorsport.com-nak adott nyilatkozatában Bernie Ecclestone.

A 85 éves brit milliárdos egyébként kijelentette, ismét Lewis Hamilton nyeri meg a világbajnokságot, annak ellenére, hogy még mindig Nico Rosberg vezet – igaz, csak egy ponttal – összetettben.

– Azt hiszem, ismét Lewis fog nyerni, mert az év első felében már letudta 2016-ra a pechsorozatát. Nicónak minden bejött az első futamokon, de ez a szerencse bizony mostanra már megfordult. Nem titok, szerintem ez a forgatókönyv válik valóra az év végére, ugyanakkor állítom, nem ez a legjobb az F1 számára – tette hozzá Ecclestone, akinek az a vágya, hogy az utolsó futam utolsó köréig nyílt legyen a vb-címért folytatott harc.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.