Kemény Dénes a hazai rendezésű, hétvégi női LEN-kupa és a május végi férfi BL hatos döntőjéről, Märcz Tamás szövetségi kapitány a válogatott felkészüléséről beszélt, miközben a hétfői sajtótájékoztató arról szólt, hogy a szerencsejátékot szervező állami cég hatalmas összegű szerződést kötött a vízilabda-szövetséggel (MVLSZ). A szervezet egyetlen vezetőjéből sem sikerült kipréselnünk, pontosan mekkora ez az összeg, Kemény Dénes MVLSZ-elnöktől is csak annyit tudtunk meg, hogy az elmúlt húsz évben nem volt még olyan reklámpartner, amely ennyit áldozott volna a pólóra.
Ráadásul most már nemcsak a szövetségnek és a nemzetközi kupaindulóknak jut ebből a keretből, mint eddig, hanem az összes első osztályú hazai klubnak. Cserébe ezek a női és férficsapatok reklámfelületet nyújtanak.
Furcsa, hogy nem nyilvános a megállapodás összege. Tavaly ugyanez az állami cég a 26 profi hazai kézilabdaklub reklám- és marketingjogait vette meg, évi csaknem 3,3 milliárd forintért. (Csak sejthető, hogy a kisebb médianyilvánosság miatt a pólósok kevesebbet kaptak.)