Kínosan bőkezű a vízilabdás reklámszerződés?

Furcsa, hogy nem nyilvános a megállapodás összege.

Gabay Balázs
2017. 04. 11. 5:07
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kemény Dénes a hazai rendezésű, hétvégi női LEN-kupa és a május végi férfi BL hatos döntőjéről, Märcz Tamás szövetségi kapitány a válogatott felkészüléséről beszélt, miközben a hétfői sajtótájékoztató arról szólt, hogy a szerencsejátékot szervező állami cég hatalmas összegű szerződést kötött a vízilabda-szövetséggel (MVLSZ). A szervezet egyetlen vezetőjéből sem sikerült kipréselnünk, pontosan mekkora ez az összeg, Kemény Dénes MVLSZ-elnöktől is csak annyit tudtunk meg, hogy az elmúlt húsz évben nem volt még olyan reklámpartner, amely ennyit áldozott volna a pólóra.

Ráadásul most már nemcsak a szövetségnek és a nemzetközi kupaindulóknak jut ebből a keretből, mint eddig, hanem az összes első osztályú hazai klubnak. Cserébe ezek a női és férficsapatok reklámfelületet nyújtanak.

Furcsa, hogy nem nyilvános a megállapodás összege. Tavaly ugyanez az állami cég a 26 profi hazai kézilabdaklub reklám- és marketingjogait vette meg, évi csaknem 3,3 milliárd forintért. (Csak sejthető, hogy a kisebb médianyilvánosság miatt a pólósok kevesebbet kaptak.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.