A kutatás célja, hogy a honlapok hiteles adatokkal tudják segíteni a hirdetők munkáját, a reklámtervezést és a honlapmenedzsmenttel kapcsolatban megbízható adatokkal rendelkezzenek saját látogatóikról – adta hírül a Ma.hu. A harmadik éve ismétlődő honlap-látogatói életstílus-kutatás idei felmérésének sikere a látogatók együttműködésén, aktivitásán múlik, ezért a kutatók és a honlapok üzemeltetői arra kérnek minden látogatót, hogy válaszaikkal segítsék a honlaplátogatók életstílus-jellemzőinek, médiahasználati és fogyasztási szokásainak, továbbá demográfiai jellemzőinek megismerését.
A felmérésbe belépett honlapokon a látogatók a VLR 2003-as életstílus-kutatás reklámjait láthatják majd, amelyre rákattintva egy online kérdőívvel találkozhatnak. Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója szerint a látogatók válaszai nemcsak a honlapok üzemeltetőinek a munkáját segítik, hanem a különböző szociológiai és az internetes társadalmat érintő kutatásokat is megalapozzák.
Célunk az, hogy az on-line kutatások segítségével bebizonyítsuk: az internet mára meghatározó médiává vált. Ehhez persze az is szükséges, hogy az internetezők ne csak használják, de válaszaikkal segítsék a honlapok fejlesztőinek és üzemeltetőinek a munkáját, és így aktívan formálják az internetes médiát – mondta Klenovszki János.
A kérdőív kitöltői a kutatás lezárulása után egy ajándéksorsoláson vesznek részt, illetve megkapják a kutatás összefoglalóját, így a kutatás eredményeiről első kézből értesülnek. A kutatás szervezői ezúton köszönik a kérdőív kitöltőinek, hogy válaszaikkal segítik Magyarország legnagyobb on-line kutatásának sikeres lebonyolítását.

Kettészakadt az ország: óriási hőmérséklet-különbség északon és délen