A világ legismertebb 10 márkájából 8 amerikai

A japán sajtó megállapította: az ország vezető márkái még mindig nincsenek a világ tíz legismertebbje között, mert a Business Week amerikai folyóirat által közzétett rangsorban a Toyota csak a 11. helyre került, a Sony pedig csak a huszadik a világ márkáinak listáján.

MNO
2003. 07. 27. 14:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A listát változatlanul a Coca-Cola vezeti, megelőzve a Microsoftot. S akármit is gondol mostanában a világ az amerikaiakról, a száz legismertebb márkanév közül 62 amerikai most is – idézi a Kyodo japán hírügynökség az amerikai lapot.

Japán büszke a Honda és a Nissan márkára, de kénytelen megállapítani, hogy előbbi a világ márkái között ismertségben csak a 18., míg utóbbi csak a 89. helyen áll.

Az első tíz helyből nyolc az amerikaiaké (a McDonald's a nyolcadik), míg az olyan sikermárka, mint a dél-koreai Samsung a 25. helyen kullog.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.