Döntés született a jövő évi ÁFA-kulcsokról

Itt állíthatja be, hogy a Google keresőben elsők között legyen a Magyar Nemzet

Jövőre az eva árbevételi határa 15 millió forintról 25 millió forintra emelkedik, a személyi jövedelemadó kulcsok 18-26-38 százalékra módosulnak - közli az MTI a kormányszóvivő tájékoztatójának írásos anyagára hivatkozva. László Csaba a kabinet mai ülése után bejelentette: a kormány azt javasolja, hogy a minimálbér jövőre 53 ezer forintra emelkedjen a jelenlegi 50 ezer forintról, s jelezte: sor kerülhet 8 ezer fő elbocsátására a minisztériumokban és a hozzájuk kapcsolódó intézményekben.

MTI
2003. 09. 17. 17:12

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.