Csúcsot döntött az on-line reklámköltés

Jelentősen bővült az internetes reklámeszközökre fordított összeg az Egyesült Államokban, köszönhetően elsősorban a fizetős keresőknek, derül ki az eMarketer cikkéből.

MNO
2004. 02. 17. 8:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Interactive Advertising Bureau (IAB) és PricewaterhouseCoopers (PwC) elemzése szerint 7,2 milliárd dollár volt az amerikai cégek on-line reklámköltése a tavalyi évben, 20 százalékkal növekedve a bázisévhet képest.

A negyedik negyedévben 2,2 millió dollár volt az Egyesült Államokban az online marketingre fordított összeg. A 2002-höz képest ez a teljes évinél még magasabb emelkedést jelent: 38 százalékkal bővült a költés a hasonló időszakhoz mérve. A legalacsonyabb netes reklámköltés egyébként 2001 negyedik negyedévét, és 2002 második negyedévét jellemezte.

Hasonlóan jó eredmény utoljára 2000 utolsó negyedévében volt jellemző a szegmensre, amikor az amerikai társaságok 2,12 millió dollárt költöttek internetes marketingre.

A keresőmarketing vagy search engine marketing (SEM) eszközökre fordított összeg 2003-hoz képest 123 százalékkal bővült, és elsősorban ez eredményezte a teljes iparág jelentős növekedését. A teljes online reklámköltés mintegy 30 százalékát a fizetős keresőkből befolyó bevétel tette ki, derül ki az eMarketerben megjelent kutatásból. (menedzsmentforum.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.