A Toyota rendhagyó reklámja azért problematikus, mivel az adott kaktuszból készítik az USA-ban illegális kábítószernek minősülő, és a heroinnal azonos megítélés alá eső meszkalint.
Az autógyártó a Scion weboldalán tette elérhetővé 303 Caliber című, képregény-szerű hirdetését. A reklámban a három főszereplő egy sivatagi főúton halad az autóval, egyikük fogyaszt a kaktuszból, majd hallucinál.
A reklámot a San Francisco-i Attik ügynökség készítette, és a kiindulási pont az volt a létrehozásánál, hogy három mai nagyvárosi fiatal férfi és egy nő kalandjai legyenek a középpontban. A Scion internetes oldalát egymillió felhasználó körében promotálták e-mailben.
A Fehér Ház egy illetékes szóvivője, Tom Riley szerint elítélendő, hogy a Toyota szórakoztató formában mutatja be a droghasználatot. ''Reklámozni az ilyen veszélyes anyagok fogyasztását fiatal emberek körében egyáltalán nem vicces'' – mondta el Riley.
Az autógyártó részéről Dawn Ahmed, az amerikai reklám részleg vezetője azzal válaszolt a kormányzat rosszallására, hogy a főhős hallucinációja a sivatagi hőség, a szomjúság és éhség következménye. Később a Toyota a vitatott képregénykockákat kivette a reklámból, és úgy nyilatkozott, korábban átsiklottak ezen a problametikus jelenetsoron.
Zelenszkij nem egyedül megy Trumphoz, kiderült, kik kísérik el az ukrán elnököt















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!