A lánc, amely 11 európai országban mintegy négyezer 1200-1600 négyzetméteres üzlettel van jelen, minden piacon erős árversenyt diktál, amelynek sikerét is köszönheti. A Lidl és a Tesco megjelenése a szupermarketek piacán a szakemberek szerint tovább élezheti a versenyt az élelmiszer- és vegyiáru-kereskedelemben.
A Konsument fogyasztóvédelmi magazin összeállítása 10 Ausztriában működő áruházláncot vizsgált. Az eredmények szerint a Lidl boltjai bizonyultak a legolcsóbbnak. A második helyre a Mondo üzleteket rangsorolták, amely a Hofer láncot előzte meg. A legkedvezőtlenebb árai a Billa üzleteknek voltak a felmérés szerint.
A vizsgálat során 34 különböző árucikket választottak ki, ezek többnyire a napi fogyasztásban fontos szerepet játszó termékek voltak. A legolcsóbb vásárlói kosár 42,46 euró volt, amely csaknem 10 euróval kevesebb, mint a legdrágább – közölte a Menedzsment Fórum nyomán a vg.hu.
Brutális KO-k, visszatérők, vitathatatlanok és búcsúzók – ez volt a profi boksz 2025-ben















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!