INVISIBLE CAMPAIGN IN AMERICA

The Hungarian Tourism Company had announced the news as a great sensation that Hungarian-born actor Tony Curtis would be the protagonist of a commercial propagating Hungary.

MNO
2004. 07. 19. 7:53
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

The premier was set first to March but at last it was shown only at the end of May though so far no one said he or she could see the commercial in America. Gábor Galla, general director of Hungarians Tourism Company has recognized the 30 second commercial cannot be seen in America anymore, it was shown only for a fortnight on ten channels (Bravo, CNBC, Travel Channel, Discovery, History, MSNBC, Fox News, CNN, A&E, Food Network) in twenty cities of nine states 1444 times. According to Mr Galla the targets have been men and women over 50 who made journeys outside the United States of America in the previous three years.

Translated by Péter Szentmihályi Szabó

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.