A Datamonitor felmérése szerint csak a nők tartanak ki az italfajta mellett: a vevők kétharmada a gyengébb nemhez tartozik, mivel a férfiak körében egyre kevésbé divat a cukros ízű, könnyed, lányos márkákat vásárolni. Sok megkérdezett vásárló vélekedik emellett úgy, hogy túlzottan népszerűvé váltak ezek az italok, és egyre erősebb mainstream jellegük miatt már nem olyan 'menő' a fogyasztásuk.
A Zwack vezérigazgatója, Frank Odzuck elmondta: tudatában vannak annak, hogy divatjelenségről van szó, és az édesített, előre mixelt parti-italok rövid időn belül veszteni fognak újdonságértékükből. Az „alkopop lufi” tehát hamarosan nálunk is kipukkanhat, és a fogyasztás várhatóan hazánkban is visszaesik –közölte a Menedzsment Fórum a Népszabadság nyomán.
Brutális KO-k, visszatérők, vitathatatlanok és búcsúzók – ez volt a profi boksz 2025-ben















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!