Visszazuhant a könnyed alkoholfajták népszerűsége

Túl édesnek, illetve nőiesnek tartja az alkopop termékeket a britek többsége, pedig pár évvel ezelőtt az alkoholpiac jövője megalapozóinak tekintették az alacsony alkoholtartalmú, édesített italokat.

MNO
2004. 07. 30. 15:24
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Datamonitor felmérése szerint csak a nők tartanak ki az italfajta mellett: a vevők kétharmada a gyengébb nemhez tartozik, mivel a férfiak körében egyre kevésbé divat a cukros ízű, könnyed, lányos márkákat vásárolni. Sok megkérdezett vásárló vélekedik emellett úgy, hogy túlzottan népszerűvé váltak ezek az italok, és egyre erősebb mainstream jellegük miatt már nem olyan 'menő' a fogyasztásuk.

A Zwack vezérigazgatója, Frank Odzuck elmondta: tudatában vannak annak, hogy divatjelenségről van szó, és az édesített, előre mixelt parti-italok rövid időn belül veszteni fognak újdonságértékükből. Az „alkopop lufi” tehát hamarosan nálunk is kipukkanhat, és a fogyasztás várhatóan hazánkban is visszaesik –közölte a Menedzsment Fórum a Népszabadság nyomán.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.