A vasúti pályák felújítása után az utazósebesség a duplájára növekedhet, elérheti a 200 kilométert is óránként. A Kawasaki Heavy Industries Ltd. a japán szuperexpressz, a Sinkanzen 275 kilométer/órás sebességet elérő korszerűsített változatát fogja használni, a francia Alstom pedig valószínűleg a 350 kilométer/órás csúcssebességű TGV-t „honosítja”. A harmadik győztes, a vasúti szerelvénygyártásban világelső kanadai Bombardier Inc. Vasútjáról egyelőre semmit sem tudni. Mindhárom cégnek életmentés lehet a nagy kínai üzlet, ugyanis a Kawasaki a második negyedévet 1,7 milliárd jenes veszteséggel, a Bombardier a július 31-ével befejeződött negyedévet kétharmados nyereségcsökkenéssel zárta, az Alstomot pedig a francia kormány mentette meg idén a csődtől.
Kínában mind a személy-, mind a teherszállításban legfontosabb vasút már teljes kihasználtsággal működik, és így is csak a szükséges árumennyiség harmadát képes továbbítani.
Forrás: Napi Gazdaság

Fideszesek kínzását és kivégzését vetette fel Magyar Péter rajongója