Száguld a Suzuki Európában

Mintegy 12 százalékkal nőtt a Suzuki Motor Corp. üzemi eredménye az első negyedévben, köszönhetően többek között a szárnyaló európai eladásoknak. Az árbevétel 2,1 százalékkal nőtt, ebből Európa 30 százalékos plusszal vette ki a részét, a hazai japán piacon 4,3 százalékkal tudta javítani helyzetét a Suzuki.

MNO
2004. 08. 03. 10:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A legnagyobb fejlődési lehetőséget az indiai piac jelenti, ahol a jó öreg Maruti 800-as és az Alto 1000-es a cégcsoport más márkáival együtt a gépkocsiállomány felét teszi ki, és ahol a Maruti Udyog leányvállalat 42 százalékos profitemelkedésről számolt be múlt héten.

Nyugat-Európában – az EU 15 régi tagállamában és az EFTA-országokban – a Suzuki a január-júniusi időszakban az egy évvel korábbinál 15,3 százalékkal többet, 86,2 ezer autót adott el, ezzel piacrészesedése 1-ről 1,1 százalékra nőtt. Idehaza az első félévben – 2,7 százalékos növekedéssel – összesen 104,4 ezer új személyautót és terepjárót értékesítettek, ennek 17,5 százaléka volt Suzuki, amivel a márka megőrizte piacvezető helyét. (napi.hu)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.