A legnagyobb fejlődési lehetőséget az indiai piac jelenti, ahol a jó öreg Maruti 800-as és az Alto 1000-es a cégcsoport más márkáival együtt a gépkocsiállomány felét teszi ki, és ahol a Maruti Udyog leányvállalat 42 százalékos profitemelkedésről számolt be múlt héten.
Nyugat-Európában – az EU 15 régi tagállamában és az EFTA-országokban – a Suzuki a január-júniusi időszakban az egy évvel korábbinál 15,3 százalékkal többet, 86,2 ezer autót adott el, ezzel piacrészesedése 1-ről 1,1 százalékra nőtt. Idehaza az első félévben – 2,7 százalékos növekedéssel – összesen 104,4 ezer új személyautót és terepjárót értékesítettek, ennek 17,5 százaléka volt Suzuki, amivel a márka megőrizte piacvezető helyét. (napi.hu)
Egy felmérésből kiderül, a magyarok többsége büszke a magyarságára














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!