Szeptember 3-5-én rendezik meg a Hungaroringen az FIA Közép-Európai Zóna Trófea soron következő futamát, amely egyidejűleg a magyar gyorsasági bajnokság versenye is. A nemzetközi versenyen a megszokottól eltérő lebonyolítással találkozhatnak a nézők, ugyanis az időmérő edzések már a pénteken délután megkezdődnek, míg a versenyek szombaton és vasárnap is tíz óra felé kezdődnek. A versenyen a magyar bajnokság 9. és 10. futama is egyben (Clionak 10.-11.), így itt lesz a Kis- és Nagytúra mezőnye, Porschékkal, BMW-kel, és Zengő Zoli Seat-jával. Emellett lesznek meghívott vendégek is, hiszen nemzetközi verseny lévén a különböző túrautósok mellett megjelenik az osztrák Histo-Cup mezőnye, ahol régi túrautók indulnak harcba a győzelemért.
A hét vége legérdekesebb versenyeit azonban minden bizonnyal a két márkakupa, a Mobil1 Opel Astra Classic Kupa és a Shell V-Power Racing Renault Clio Kupa hozza, hiszen ezekben a kategóriákban mindig kiélezett a verseny. Utóbbi azért is ígérkezik nagyon érdekesnek, mert nem is olyan régen a Cliosok még a Forma–1-es Magyar Nagydíj betétfutamán versenyeztek, így most biztosan sokan bizonyítani akarják, hogy az ott elért esetleg gyengébb eredmény csak a lökdösődésnek köszönhető. Ebben a kategóriában már eldőlt a bajnoki cím (Wéber Gábor a bajnok), de a további helyekért még nagy küzdelem várható, például a második helyért az RTL-es Czollner Gyula és a fiatal Makai György hatalmas csatát vív.
Az Astrásoknál még nincs bajnok, bár egy jó szerepléssel Asi már itt bajnok lehet. Itt is a második helyért van hatalmas csata, dr. Grigalek Gábor és Farkas László versenyről versenyre előzgeti egymást, de mindig csak 1-2 pont van közöttük. A belépés ingyenes – közölte az a5.hu nyomán az rtlklub.hu.

Erre mindenkinek figyelnie kell! Vörös riasztást adott ki a Gmail