Egy interjú keretein belül Tanaka úr elmondta, a Honda elsődleges célja az volt, mikor 2000-ben visszatért a Formula-1-be, hogy a technológiáját fejlessze és csiszolja, mintsem üzleti tevékenységet végezzen, ezért nem alapított saját versenyistállót.
Azonban pár éven belül a BAR-Honda jó eséllyel pályázhat a világbajnoki cím megszerzésére, és a Honda új kihívás elé néz. „Attól függően, hogy a csapat tulajdonosa, a British American Tabacco (BAT) miként dönt távozása felől, bármi megtörténhet” – mondta Tanaka.
A szakember rávilágított, hogy a Honda azzal a lépésével, hogy az elmúlt években teljes mértékben integrálódott a BAR-csapatba, óriási lépést tett a siker felé. Körülbelül 25 Honda-mérnök dolgozik jelen pillanatban a csapat brackley-i főhadiszállásán, az aerodinamikai, a szerkezeti, a mechanikai, a szimulációs és az abroncsokért felelős osztályon.
„Most már részesei egymásnak, így mostantól a BAR és a Honda megkülönböztethetetlen” – tette hozzá a csapat technikai igazgatója, Geoffrey Willis.
Mindenáron pénzt akart szerezni a bulinegyedben, és tényleg mindent meg is tett érte + videó














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!