Geszti Péter: A magyar reklám olyan, mint a foci

MNO
2004. 12. 30. 8:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Geszti Péter: [A magyar reklám] Pontosan olyan, mint a magyar futball, a magyar felsőoktatás vagy az egészségügy. Vagy a magyar média. Sok a tehetséges ember, mégsem tudnak nemzetközi szintű eredményeket produkálni.

(Népszabadság, 2004. december 30.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.