Globális médiatendert hirdetett az IKEA

Az Ikea globális médiatendert hirdetett, amelynek eredményeképpen ősztől akár három médiahálózat is dolgozhat a svéd bútorgyárnak - olvasható a Kreatív Online-on.

MNO
2005. 02. 25. 15:02
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A társaság 14 olyan ügynökséget hívott meg a médiatenderre, amelyekkel a helyi piacokon már dolgoztatott korábban. A cég világszinten évi 100 millió dollárt költ hirdetések megjelentetésére, a mostani kiírásának pénzügyi okai vannak. Az Ikea médiaköltései felét, évi 50 millió dollárt költ el Európában hirdetésekre. A büdzsé javát három ügynökség, a Grey érdekeltségébe tartozó Mediacom, a Mediaedge:cia, illetve a MindShare kezeli. Jelenleg a Mediaedge:cia az Ikea legnagyobb médiaügynöksége, Svédországban, Finnországban, Hollandiában és Kínában felel a reklámok médiaügyeiért. Magyarországon az Ikea reklámügynöksége 2003 augusztusától a Starcom MediaVest Group. (Forrás: Kreatív Online)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.