Olcsó mosópor vagy világmárka – egyre megy

Meglepő eredménnyel zárult egy fogyasztóvédelmi szervezet felmérése Németországban: a teszteredmények szerint a diszkont láncok saját mosóporai - hatásukat tekintve - ugyanolyan, sőt olykor még jobb minőségűek, mint a nagy márkák termékei - adta hírül a Mendzsment Fórum.

MNO
2005. 02. 25. 13:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Stiftung Warentest alapítvány felmérése során összesen 18 különböző márkájú mosóport próbáltak ki. A „jó” érdemjeggyel 15 terméket láttak el. Az élmezőnyt a nagy diszkontláncok, a tavaly ősszel hazánkban is szupermarketet nyitó Lidl és az Aldi, valamint a Rossmann és a Schlecker dominálják, idézi a Test nevű folyóirat márciusi számában közzétett tanulmányt az APA hírügynökség.

A lista élén csupán egyetlen neves márkatermék, a Persil található, amely a legnagyobb mosóerővel rendelkező mosópor kategóriában végzett az élen. Míg azonban egy mosás Persillel 27 centbe kerül, addig a fenti négy lánc termékeit használva 11-13 centből is ki lehet jönni.

A teszt emellett kimutatta, hogy egyetlen mosószer sem képes – 40 fokos vízhőmérsékleten – a ruhából teljes egészében eltüntetni a komolyabb foltokat. (Menedzsment Fórum)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.