A Stiftung Warentest alapítvány felmérése során összesen 18 különböző márkájú mosóport próbáltak ki. A „jó” érdemjeggyel 15 terméket láttak el. Az élmezőnyt a nagy diszkontláncok, a tavaly ősszel hazánkban is szupermarketet nyitó Lidl és az Aldi, valamint a Rossmann és a Schlecker dominálják, idézi a Test nevű folyóirat márciusi számában közzétett tanulmányt az APA hírügynökség.
A lista élén csupán egyetlen neves márkatermék, a Persil található, amely a legnagyobb mosóerővel rendelkező mosópor kategóriában végzett az élen. Míg azonban egy mosás Persillel 27 centbe kerül, addig a fenti négy lánc termékeit használva 11-13 centből is ki lehet jönni.
A teszt emellett kimutatta, hogy egyetlen mosószer sem képes – 40 fokos vízhőmérsékleten – a ruhából teljes egészében eltüntetni a komolyabb foltokat. (Menedzsment Fórum)

Jön a lehűlés, nulla fok is lehet!