Alkalmatlanok feladatuk ellátására a telefonos ügyfélszolgálatok, ha túl sokat kell várni az ügyintézőkre – olvasható Lenkovics Barnabás, az állampolgári jogok országgyűlési biztosának közleményében. Az ombudsman szerint a szolgáltatók igazságtalanul fizettetik meg a telefonálás díját, amikor foglalt ügyintézőkre kell várni – közli az origo.hu.
„A nehezen elérhető, bonyolult menürendszerrel működő telefonos ügyfélszolgálat nem alkalmas funkciójának betöltésére„ – olvasható Lenkovics Barnabás, az állampolgári jogok országgyűlési biztosának közleményében. Az ombudsman azért vizsgálta meg a telefonos ügyfélszolgálatok működését, mert egy panaszos azt sérelmezte, hogy a telefonálóknak gyakran saját költségükön kell végighallgatniuk a menürendszerről szóló tájékoztatást, ráadásul sokszor a telefonálók számláját terheli az is, ha az ügyintézőre várni kell.
A vizsgálat megállapította: nem kifogásolható, hogy a telefonos ügyfélszolgálat hívása pénzbe kerül, ha az ügyfél saját érdekében telefonál. Ha azonban a szolgáltató tévedése vagy mulasztása – például hibás számlázás – miatt kell telefonálnunk, akkor a kérdés más megítélés alá esik, Lenkovics szerint „ilyen esetben elvárható, hogy a felmerült költségek miatt a szolgáltató kompenzációt nyújtson”.
A MikulásGyár szerint Újbuda vezetése visszaél a nevükkel















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!