Bepanaszolt telefonos ügyfélszolgálatok

Lenkovics Barnabás, az állampolgári jogok országgyűlési biztosa azért vizsgálta meg a telefonos ügyfélszolgálatok működését, mert egy panaszos sérelmezte, hogy a telefonálóknak gyakran saját költségükön kell végighallgatniuk a menürendszerről szóló tájékoztatást, s az ügyintézőre való várakozást.

MNO
2005. 03. 23. 14:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Alkalmatlanok feladatuk ellátására a telefonos ügyfélszolgálatok, ha túl sokat kell várni az ügyintézőkre – olvasható Lenkovics Barnabás, az állampolgári jogok országgyűlési biztosának közleményében. Az ombudsman szerint a szolgáltatók igazságtalanul fizettetik meg a telefonálás díját, amikor foglalt ügyintézőkre kell várni – közli az origo.hu.

„A nehezen elérhető, bonyolult menürendszerrel működő telefonos ügyfélszolgálat nem alkalmas funkciójának betöltésére„ – olvasható Lenkovics Barnabás, az állampolgári jogok országgyűlési biztosának közleményében. Az ombudsman azért vizsgálta meg a telefonos ügyfélszolgálatok működését, mert egy panaszos azt sérelmezte, hogy a telefonálóknak gyakran saját költségükön kell végighallgatniuk a menürendszerről szóló tájékoztatást, ráadásul sokszor a telefonálók számláját terheli az is, ha az ügyintézőre várni kell.

A vizsgálat megállapította: nem kifogásolható, hogy a telefonos ügyfélszolgálat hívása pénzbe kerül, ha az ügyfél saját érdekében telefonál. Ha azonban a szolgáltató tévedése vagy mulasztása – például hibás számlázás – miatt kell telefonálnunk, akkor a kérdés más megítélés alá esik, Lenkovics szerint „ilyen esetben elvárható, hogy a felmerült költségek miatt a szolgáltató kompenzációt nyújtson”.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.