George Peck Festmények mozgásban / Projected Paintings 2004-2005 című tárlatának lényege a festmény mozdulatlanságának megkérdőjelezése, a festészet határainak megtapasztalása.
Peck 1941-ben Budapesten született. 16 évesen emigrált az Egyesült Államokba, ahol Joseph Albers növendéke volt. Több tucat egyéni kiállítása során több ízben találkozhattunk munkáival a Kiscelli Múzeumban, a Szépművészeti Múzeumban, a Műcsarnokban, az Iparművészeti Múzeumban, a Képzőművészeti Egyetemen, a Mű-terem Galériában, a Török fürdőben, a Várfok Galériában és a Folyamat Galériában. 1997-ben a Magyar Képzőművészeti Egyetemen tartott kurzust, és azóta is tartja a kapcsolatot fiatal magyar festőkkel.
Peck az 1970-es években a New York-i monokróm festészeti gondolkodás egyik vezető mestere volt. Eleinte domború struktúrává hajlította a kép felületét, majd később a vászonra különböző festékrétegeket vitt fel és a kész felületet bevagdosta, bemetszette. A 90-as években készült sorozataiban a felvagdosott vásznat egy másik hordozófelületre applikálta. Néhány évvel később már az összefüggő hordozófelülettől is megválik, és hálószerű, nyitott struktúrái a kiállítótérrel lépnek szoros kapcsolatba.
Az Ernst Múzeumban május 22-ig tekinthetőek meg alkotásai.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség