időjárás 11°C Helga 2022. október 3.
logo

Haklik Norbert: A macskák nem értenek magyarul…

MNO
2005.04.18. 09:37

Haklik Norbert: Nemrégiben olyan Whiskas-reklám jelent meg, amely nagy felháborodást váltott ki a magyar sertéstenyésztők körében. A hirdetmény ugyanis a magyar sonkát állítja negatív példaként a nemzetközi cég által gyártott macskaeledellel szembe. A képen vágyakozva néznek fel a cicák a Whiskas-eledelre, és a magyar termékre rá se hederítenek, miközben „A macskák tudják, mi a különbség” felirat igyekszik még inkább tudatosítani a szemlélőben a reklám üzenetét. A hirdetés sokak szerint sérti a magyar piaci érdekeket, és akár a jelenlegi magyar kormány internacionalista piacpolitikájának is a jelképe lehetne.

(Magyar Nemzet, 2005. április 18.)

Hírlevél feliratkozás
Nem akar lemaradni a Magyar Nemzet cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi naponta elküldjük Önnek legjobb írásainkat.