Haklik Norbert: A macskák nem értenek magyarul…

MNO
2005. 04. 18. 9:37
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Haklik Norbert: Nemrégiben olyan Whiskas-reklám jelent meg, amely nagy felháborodást váltott ki a magyar sertéstenyésztők körében. A hirdetmény ugyanis a magyar sonkát állítja negatív példaként a nemzetközi cég által gyártott macskaeledellel szembe. A képen vágyakozva néznek fel a cicák a Whiskas-eledelre, és a magyar termékre rá se hederítenek, miközben „A macskák tudják, mi a különbség” felirat igyekszik még inkább tudatosítani a szemlélőben a reklám üzenetét. A hirdetés sokak szerint sérti a magyar piaci érdekeket, és akár a jelenlegi magyar kormány internacionalista piacpolitikájának is a jelképe lehetne.

(Magyar Nemzet, 2005. április 18.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.