A televíziók uralják a reklámpiacot

MNO
2005. 05. 12. 12:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Közel 15 százalékkal, nettó 154,7 milliárd forintra emelkedett a magyar reklámpiac 2004-ben – derül ki a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tegnap nyilvánosságra hozott, legfrissebb becsléséből. Skriba Judit, az MRSZ alelnöke, egyben a Népszabadság stratégiai igazgatója az adatok ismertetésekor jelezte: a legdinamikusabb növekedést tavaly az internetes reklámpiac produkálta, amely 60 százalékkal 3,5 milliárdosra nőtt. Hangsúlyozta azonban, hogy a reklámtortából továbbra is televízió és a sajtó részesedik a legnagyobb mértékben. (vg.hu)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.