Más európai fővárosok tömegközlekedési vállalatainál a járművezetők és kiszolgáló apparátus aránya 2:1, addig a BKV-nál ugyanez 1:2, vagyis a dolgozók közel egyharmada a járművezető, és majd kétszer annyian vannak, akik az ő munkájukat segítik, adminisztrálják – olvasható a Fidesz-MKDSZ fővárosi frakcióvezetőjének, Kupper Andrásnak a közleményében. Az ellenzéki politikus felteszi a kérdést: Nem tudjuk mivel múlatja munkaidejét a vállalat 5000 fős kiszolgáló kollektívája?
A közelmúlt kiderült, hogy a BKV Rt. 24 területen kívánja külső tanácsadók bevonásával megerősíteni a központi apparátus munkáját. Kupper András szerint nem lehet tudni, mit rejtenek a humánpolitikai üzletvitel, a BKV menedzsmentjének önkritikájaként értelmezhető általános vezetés, valamint a beszélgetős esztrádműsorokat idéző konzultációs területek. A fideszes politikus kiemelte, hogy kezd körvonalazódni, mire kellett az amúgy 60 milliárdos hiánnyal számoló cégnek a 15 milliárdra rúgó hitelt felvenni.
Kupper hangsúlyozza: helyénvaló lenne, ha a BKV húsosfazeka körül megjelenő érdekeltek jutalmazása helyett a sokkal égetőbb problémák kezelésére összpontosítanának, utalva az elmúlt három nap két busztüzére.

Kitüntették a Jeszenszky házaspárt megmentő férfit