A lap szerint Magyarországon az egyik dohánygyár indított elsőként mobilmarketing-kampányt, amikor cigarettadobozaiban kódokat helyezett el. Ezeket egy telefonszámra elküldve pontokat lehetett szerezni. A pontokat azután más cégek üzleteiben levásárolhatták a fogyasztók. A játékos kedvű vásárlónak így már nem kellett kupakokat, vonalkódokat, dobozokat félretennie, majd azokkal elballagni egy elfogadóhelyre, hogy beválthassa az ajándékot. A cég is jól járt, hiszen egy olyan adatbázisra tett szert, amelyet hagyományos eszközökkel jóval nehezebben és drágábban tudott volna összeállítani. (nol.hu, vg.hu)
Hatalmas lebőgés volt Magyar Péter vasárnapi fóruma, alig voltak rá kíváncsiak + fotó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!