Reklámforradalom mobillal?

Óriási változás előtt áll a reklám- és marketingpiac, a mobiltelefonokkal ugyanis a cégek minden eddiginél közvetlenebbül, személyre szólóbban, költséghatékonyabban érik el a fogyasztókat – írja a Népszabadság.

MNO
2005. 07. 18. 12:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A lap szerint Magyarországon az egyik dohánygyár indított elsőként mobilmarketing-kampányt, amikor cigarettadobozaiban kódokat helyezett el. Ezeket egy telefonszámra elküldve pontokat lehetett szerezni. A pontokat azután más cégek üzleteiben levásárolhatták a fogyasztók. A játékos kedvű vásárlónak így már nem kellett kupakokat, vonalkódokat, dobozokat félretennie, majd azokkal elballagni egy elfogadóhelyre, hogy beválthassa az ajándékot. A cég is jól járt, hiszen egy olyan adatbázisra tett szert, amelyet hagyományos eszközökkel jóval nehezebben és drágábban tudott volna összeállítani. (nol.hu, vg.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.