Augusztus elejétől az utazók Magyarország bármely részéről egy központi számon, helyi tarifával rendelhetik meg InterCity-jegyüket, amely a vasút által meghirdetett állomásokon vehető át – írja a Figyelő.
A MÁV Rt. tavaly decemberben indította a szolgáltatást, melynek bővítésével mostantól rövidebb várakozási idővel, egyszerűbb menürendszerrel dolgozik, és 24 órában áll az utasok rendelkezésére. Az új rendszer kialakítása 80 millió forintba került.
A társaság közlése szerint a MÁV Direkt 40 új munkatárs segítségével ad tájékoztatást, angolul is. Jelenleg az ügyfélszolgálatra érkező hívások száma meghaladja a 150 ezret havonta, ez a szám várhatóan további 60 ezerrel nő a fejlesztés eredményeként.
(stop.hu)

Szentkirályi Alexandra: A drogfogyasztást illetően a zéró tolerancia nem könyörtelenség, hanem védelem