Kupper András sajtótájékoztatóján rámutatott, hogy a ferihegyi gyorsvasút megépítése közös érdeke mind a budapestieknek, mind a Budapestre látogató külföldieknek, de az egész országnak is – olvasható a Fidesz honlapján.
A fővárosi Fidesz frakcióvezetője leszögezte, hogy a Budapest Airtport Rt. privatizációját elhibázott koncepciónak tarják, hiszen a cég éves szinten 13,6 milliárd forintot termel ki. Ha a privatizáció mégis lezajlana, akkor annak úgy kellene történnie, hogy abból a város a legtöbbet profitálhasson, ezért egy előterjesztést nyújtanak be a Fővárosi Közgyűlésnek. Ebben az előterjesztésben kérik a fővárost, hogy élve felterjesztési jogával javasolja azt a kormánynak, hogy ha megtörténne a privatizáció, akkor érvényesítsen egy különleges szempontot, nevezetesen azt, hogy élvezzen előnyt az a befektető, aki összeköti a Ferihegyi repülőteret a Nyugati, vagy a Keleti pályaudvarral.
Emlékeztett rá, korábban már készültek tervek arra vonatkozóan, hogy hogyan lehet összekötni a Nyugati pályaudvart és a repülőteret, de közlekedési szakemberek szerint a Keleti pályaudvarral történő összeköttetés is elképzelhető. Rámutatott, egyes kormánypárti politikusok felvetették, hogy a Nyugati pályaudvart a Déli pályaudvarral egyetemben meg kellene szüntetni, kijjebb kellene telepíteni. Ez szerinte elfogadhatatlan, hiszen a tömegközlekedés javításának pont az volna az egyik eszköze, hogy az átszállási távolságok minél rövidebbek legyenek – mondta sajtótájékoztatóján Kupper András.

Ezt nem hisszük el – ilyen vízi lények élnek a borsodi tóban