GOVERNMENT CAMPAIGN TO POPULARIZE ’SUCCESS’ IN EU

The government spends more than HUF 1 billion for a communication campaign to popularize the succesful Hungarian bids in EU competitions. The propaganda campaign will start early next year, just before the general elections.

MN
2005. 08. 06. 8:17
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

The net HUF 1.43 billion worth campaign wishes to give a picture about the success of EU-subsidies in Hungary. HUF 760 will be spent for planning the campaign and for buying advertisement time and surface, the rest of the money goes to organize programmes. The campaign includes the popularization of the agricultural development programme, too, which proved to be a complete fiasco. The National Development Office will conclude the contracts with the winners of the public acquisition tender for the campaign. The campaign is partly financed from EU subsidies and the National Development Office claims the European Union demands the good communication of the successful bids.

Translated by Péter Szentmihályi Szabó

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.