A munkagépeken és a gumi-járólapozókon kívül a vendéglátósok is megkezdték a munkát, és az időjárási viszontagságok ellenére megjelentek az szigetlakók is. Az előkészületekhez tartozik, hogy a szigetet kényszerkaszállással lényegében parlagfűmentessé tették.
A költségeket és a fellépők nemzetközi ázsióját tekintve is minden korábbinál nagyobb szabású lesz a fesztivál. A látogatók száma a várakozások szerint túllépi a 400 ezret, amire meg is van minden esély: az elővételben kapható hetijegyek ugyanis már 10 nappal a start előtt elfogytak. A szervezők összesen 1,8 milliárd forintot tudnak idén a rendezvényre fordítani, ahol olyan csapatok lépnek fel, mint az Underworld, vagy a Franz Ferdinand.
A cégeknek is egyre fontosabbá válik a szigetes jelenlét, még a dohányszektor képviselői is igyekeznek megtalálni a módját, hogy megfeleljenek az EU-s követelményeknek, mégis jelen legyenek a fesztiválon. Ezzel együtt az elmúlt években drasztikusan – 100 millió forint körüli összeggel – csökkent a dohánygyáraktól származó támogatás, s erre csak rátett egy lapáttal a dohányreklámokat tiltó, július 31-től élő uniós rendelet. A rendezők szerint idővel az autógyártók is felbukkanhatnak a szponzorok között. A szigeten italokat 74, különböző ételeket 45 árusítóhelyen árulják, valamint további 80 árus, akik az ajándéktárgyaktól kezdve a ruhaneműkig a legkülönbözőbb termékeket kínálják.
Forrás: Napi Gazdaság, hirtv.hu

„Sokkal jobb, hogy nem vagy a magyar jobboldalon!” – Kocsis ezúttal sem kímélte a Tisza-vezért