A beruházást nyár végén kezdik el és várhatóan 2006 tavaszára fejezik be. A projektnek a tulajdonos Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. is zöld utat adott. A milliárdos nagyságrendű fejlesztéssel az 1-es kifutópályához kapcsolódó új, úgynevezett gyorsleguruló-úttal bővül a repülőtér. A gyorsleguruló utakon keresztül jutnak fel illetve le a repülőgépek a kifutópályára, és segítségükkel jelentősen csökkenthető a pályafoglaltsági idő.
A Budapest Airport beruházása sűrűbb és gyorsabb le-fel szállást és földi gurulást tesz lehetővé, a gépmozgások száma a jövőben jelentősen növekedhet: elméletileg óránként akár 96 gépmozgást is kezelni tud majd a repülőtér a jelenlegi 40-nel szemben.
Emlékezetes: a Budapest Airport tervezett privatizációjával kapcsolatban Batiz András kormányszóvivő egy hónappal ezelőtt azt közölte: a Budapest Airport 75 százalék mínusz 1 szavazatnyi részvénycsomagját azért értékesítik, mivel a társaság jelenleg a legkisebb fejlesztést sem tudja saját tőkéből végrehajtani.
(privátbankár.hu)

Orbán Viktor rejtélyes poszttal jelentkezett