A Malév nem szorul állami támogatásra, gazdasági helyzete nem indokolja az rt. eladását. A légitársaság emelkedő forgalmat produkál, várhatóan százmillió forintos eredménnyel zárja az idei évet. A Malév Rt. adósságállománya 33 milliárd forint: ebből 20 milliárdot tesz ki az a hosszú lejáratú hitel, amit a Magyar Fejlesztési Bank Rt. nyújtott, a tartozás fennmaradó része pedig a saját tulajdonban levő repülőgépek megvásárlásából adódik. A Malév értékesíteni tudná járműveinek egy részét, így a társaság adósságállománya 13 milliárd forinttal csökkenne. A Malév érvényes vételi ajánlattal rendelkezik a hat, tulajdonában lévő repülőgépre, amiket hetvenmillió dollárért tudna eladni, és arra is lenne lehetőség, hogy a járműveket visszalízingelje.
A légitársaság legnagyobb lehetősége a további fejlődésre a Oneworld légi szövetséghez való csatlakozás, amit a privatizáció meghiúsíthat. A Oneworld tagjai ugyanis a tulajdonosváltástól teszik függővé, hogy csatlakozhat-e hozzájuk a Malév. A Magyar Nemzet úgy tudja, amikor a légi szövetséget vezető társaságok értesültek arról, hogy az orosz érdekeltségű AirBridge a legesélyesebb a Malév megvételére, levelet küldtek a Malév vezérigazgatójának. Ebben leszögezték: a Oneworld elállhat a szerződés aláírásától. A Malévért induló ASBK Vagyonkezelő Kft. vezetői a lapnak azt állítják: velük nem tárgyal az ÁPV Rt. a privatizációs eljárás során, és ezért jogi lépéseket fontolgatnak. Azt azonban nem tudni: valóban megkezdte-e a tárgyalásokat az ÁPV Rt. Borisz Abramoviccsal, a KrasAir vezérigazgatójával.
A Magyar Nemzet birtokába került egy figyelemre méltó elemzés, amely politikailag, szakmapolitikailag és piaci, valamint gazdasági szempontból is kockázatosnak tartja az orosz–magyar pályázónak eladni a nemzeti légitársaságot, és az üzlet kikényszerítése esetére megjósolja a botrányt.
Továbbiak a Magyar Nemzet mai számában.

Megszólalt a rendőrség a halálra gázolt kétéves kislány ügyében